عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بس کن.......

 


پیش از آنکه درباره زندگی و گذشته  شخصیت من قضاوت کنی خودت را جای من بگذار از مسیری که من گذشته ام عبور کن با غصه ها تردیدها ترسها دردها و خنده هایم زندگی کن یادت باشد

یادت باشد 

یادت باشد

هرکسی سرگذشتی دارد هر گاه به جای من زندگی کردی آنگاه میتوانی در مورد من قضاوت کنی



نظرات شما عزیزان:

به او بگویید که دوستش دارم
ساعت7:42---12 آبان 1391
سلام سپیده عمرتون صد شب یلدا

دلتون قدر یه دنیا

توی این شبهای سرما

یادتون همیشه با ما

دل خوش باشه نصیبت

غم بمونه واسه فردا
راستی عیدتون مبارک به ما سر بزن نخواستی هم سر نزه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سپیده در 8 | |